مرکز رشد واحد الکترونیکی
021-۴۲۸۶۳۰۰۰ داخلی ۷۸۰ و ۷۳۵

راهنما

راهنما

راهنما سامانه وادانا

در ویدیو زیر راهنما و نحوه سفارش و خرید سرویس مورد نظر خود را از وادانا مشاهده کنید.

Image

آشنایی با پنل مدیریت

  • نمایش سرویس‌های آموزشی

پس از وارد شدن به صفحه اصلي از منوی سمت راست روی گزینه سرویس کلیک کرده و در صفحه بعد می‌توانید سرویس‌های تهیه شده بر اساس نیاز خود را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها مشخصات اصلی هر سرویس را ملاحظه فرمایید.

  • افزودن کلاس

تمام جلسات و کلاس‌های آنلاین در اتاق‌های سرویس آموزش مجازی برگزار می شوند. توجه فرمایید برای هر کلاس یک اتاق اختصاصی لازم است که می‌توانید از آن اتاق برای برگزاری جلسات متعدد استفاده نمایید. براي ساختن کلاس جدید مي بايست برروي گزينه ايجاد در پايين صفحه اصلی (بخش اتاق‌ها) كليك كنيد.

لطفا در صفحه بعد اطلاعات خواسته شده را تكميل نماييد.

  1. در قسمت آدرس واژه مورد نظر خود را وارد كنيد. برای انتخاب عنوان به این موارد توجه فرمایید:
  • استفاده از حروف لاتین (ترجیحا)
  • عدم استفاده از واژه های تکراری
  1. اگر كاربران را از قبل تعريف كرده باشيد مي توانيد در قسمت كاربر اضافه نماييد.
  2. زمان آغاز و پايان کلاس را در صورت لزوم وارد نمایید.
  3. محدوديت تعداد كاربران کلاس را وارد نماييد.
  4. وضعيت را در حالت فعال قرار داده و گزينه ثبت را بزنيد.

نكته: چنانچه لازم است كاربراني را به عنوان مهمان تعريف نماييد گزينه مربوط به آن را تيك بزنيد و سپس گزينه ثبت را بزنيد.

  • ورود به كلاس:

لطفا پس از ايجاد اتاق هاي مورد نظر براي ورود به هر يك از آنها ابتدا روي گزينه سرويس در منوي سمت راست صفحه كليك كرده و در جدول پايين صفحه، روبروي اتاق مورد نظر گزينه ورود را بزنيد.

  • ويرايش كلاس:

اگر اطلاعات كلاس شما نياز به ويرايش داشته باشند مي بايست بر روي گزينه ويرايش سمت چپ ( بالاي صفحه) كليك كنيد و ويرايش مورد نظر خود را انجام دهيد.

  • گزارش کلاس

از قسمت پايين صفحه اصلی (اتاق ها) مي‌توانيد گزارش كلاس خود را با كليك (بر واژه گزارش مقابل آن) مشاهده نماييد.

در اين قسمت همچنين مي توانيد گزارش كلي كلاس ساخته شده شامل مجموع زمان برگزاري، تعداد نشست ها و اتصالات و … را مشاهده نماييد.

نكته: لطفا توجه فرماييد از قسمت آدرس نيز مي توانيد لينك ساخته شده را در اختيار كاربران اتاق خود قرار دهيد.

  • تمديد اشتراك:

براي اين منظور لطفا از منوي سمت راست، گزينه سرويس را كليك كرده و گزينه تمديد را بزنيد.

  • افزودن كاربران:

براي اضافه كردن كاربران به شكل انفرادي كافيست از قسمت كاربران در منوي سمت راست، اتاقي كه قرار است كاربران به آن اضافه شوند را انتخاب كنيم ( يك اتاق يا بيشتر).

در ادامه نقش كاربران را مشخص كرده و ساير اطلاعات مورد نياز ( از قبيل نام كاربري، رمز عبور و …….)را به شكل دقيق، تكميل نموده و گزينه ثبت را بزنيد.

چنانچه لازم باشد كاربران را به صورت گروهي اضافه كنيد مي توانيد با كليك بر روي گزينه افزودن كاربران در سمت چپ صفحه، فايل نمونه اكسل را دانلود كرده پس از تكميل مجددا در قسمت مشخص شده آپلود نماييد.

راهنمای کار با نرم‌افزار

در این صفحه که بلافاصله پس از ورود به محیط کلاس مجازی به آن دسترســی خواهید داشــت تمام امکانات محیط کلاس مجازی موجود می باشد. در تصویر زیر نمای کلی این صفحه نشان داده شده است.

صفحه اصلی کلاس مجازی

همانگونه که در تصویر مشاهده مي فرماييد، صفحه اصلی کلاس مجازی از چهار قسمت اصلی بصورت زیر تشکیل شده است.

  • بخش۱: جهت نمایش محتواهای مورد نظر استاد به شرکت کنندگان دانشجویان
  • بخش۲ : جهت فعال نمودن ميكروفون و ديگر تجهيزات
  • بخش۳: جهت نمایش لیست حاضرین در کلاس
  • بخش ۴: جهت ارتباط نوشتاری بین حاضرین در کلاس

بــه قســمتهای فــوق در اصطـلـاح Pod گفتــه میشــود و ممکــن اســت برحســب تنظیمــات اعمــال شــده در ســرور کلاس مجازی (Virtual Class  )متفاوت باشند.

منوی Meeting:

اساتید، در این منو تنها به گزینه های زیر نیاز دارند:

  • Wizard Setup Audioجهت بررسی عملکرد صحیح هدست/ اسپیکر و میکروفن
  • Meeting  Endجهت پایان دادن به جلسه  ( Session )

SetupWizard  Audio    

جهت بررســی عملکرد صحیح هدســت / اســپیکر و میکروفن متصل به رایانه خود در کلاس مجازی، ابتدا روی این گزینه کلیک کنید. پنجره ای بصورت شکل زیر نشان داده خواهد شد. در پنجره جدید بر روی دکمه Next   کلیک کنید.

پنجره تنظیمات صدا / صفحه اول

در پنجره بعد روی دکمه (Play Sound) کلیک نموده و در صورت شــنیدن صدای موزیک از اســپیکر/ هدســت و اطمینان از عملکرد صحیح آن روی دکمه Next کلیک کنید، در غیر اینصورت تنظیمات مربوط به خروجی صدا را در رایانه خود بررسی کنید.

پنجره تنظیمات صدا / صفحه تست پخش صدا

در پنجره بعدی، شــما باید تنظیمات مربوط به میکروفن خود را بررســی نمائید. بدین منظور با کلیک بر روی قســمت مربوطه و انتخاب میکروفن مورد نظر خود از بین میکروفنهای متصل به سیستم (درصورت وجود چند میکروفن روی سیستم) روی دکمه Next کلیک کنید.

پنجره تنظیمات صدا ( صفحه انتخاب میکروفن)

در پنجره بعدی با کلیک بر روی دکمه Record پنجره کوچک دیگری نمایش داده خواهد شد که اجازه استفاده نرم افزار از میکروفن را تعیین میکند، در این پنجره روی دکمه Allow کلیک کنید تا ضبط صدا از طریق میکروفن آغاز شود. سپس روی دکمه شماره ۱( مطابق تصویر زیر) کلیک کنید تا ضبط صدا متوقف شــود. ســپس روی دکمه Play Recording  کلیک نمائید تا صدای ضبط شــده پخش شود.  در صورت عملکرد صحیح روی دکمه Next کلیک نمائید و در غیر اینصورت تنظیمات مربوط به میکروفن را در رایانه خود چک کنید .

در پنجره بعدی با کلیک بر روی  دکمه  Test Silence و سپس کلیک بر روی دکمه Next به بخش پایانی تنظیمات صدا می رسیم.

پنجره تنظیمات صدا

در پنجره نهایی این بخش یک سری اطلاعات کلی از وضعیت تنظیمات صدا به شما نمایش داده خواهد شد.

پنجره تنظیمات صدا

Raise hand :

بعد از انتخاب گزینه Raise Hand توسط دانشجو پنجره ذیل برای شما نمایش داده می شود که با زدن علامت تایید دسترسی میکروفن به دانشجو داده می شود.

منوی Pods (بخش):

در این منو با فعال نمودن یا غیر فعال نمودن علامت تیک کنار هریک از گزینه ها Pod مربوط به آن گزینه فعال یا غیر فعال خواهد شــد  در زیر به بررسی هریک از  Pod ها (بخش ها) می پردازیم.

Share   (اشتراك گذاري) :

این pod (بخش) یکی از مهمترین بخشها در کلاس مجازی می باشد که بوسیله آن یک محتوا ( شامل عکس، متن، فایل پاورپوینت، فایل فلش و…) در کلاس برای همه کاربران به نمایش در خواهد آمد. صفحه Share را در تصویر زیر ملاحظه می کنید.

صفحه Share

همانطور که گفته شــد، با اســتفاده از این بخش میتوان موارد مختلفی را برای افراد حاضر در کلاس به نمایش گذاشــت، در صفحات بعدی، به معرفی بیشتر این قسمت میپردازیم. در قسمت Sharing با کلیک بر روی علامت مثلث کناری، منوهای این قسمت بصورت شکل زیر نشان داده مي شود.

گزینه های قابل به اشتراک گذاری توسط پاد Share

Share My Screen :  (با توجه به محدوديت هاي اعمال شده غيرفعال مي باشد)

با کلیک بر روی این گزینه پنجره ای بصورت شکل زیر باز مي شود.

  • با انتخاب گزینه Desktop کل تصویر میزکار (desktop) رایانه شــما، برای ســایرین نمایش داده خواهد شد، درست همانند چیزی که خودتان میبینید.
  • با انتخاب گزینه Applications تنها نرم افزارهایی که روی رایانه شما درحال اجرا هستند و شما آنها را انتخاب میکنید، برای سایرین نمایش داده خواهد شد .
  • با انتخاب گزینه Windows تنها پنجره های خاصی از نرم افزارهای باز روی رایانه شــما که شما آنها را انتخاب میکنید، برای سایرین نمایش داده خواهد شد.

:Share Document   با کلیک بر روی این گزینه پنجره ای بصورت شکل زیر باز خواهد شد.

پنجره Share Document

در این پنجره، گزینه های ســمت چپ هرکدام مربوطه به ســابقه فایلهای بارگزاری شده در کلاس بوده و در صورتیکه فایلی را بارگزاری نموده باشــید، بســته به نوع و کاربرد فایلها، یک یا چند مورد از این گزینه ها دارای مقدار خواهند بود. ولی در اولین استفاده هیچگونه مقداری نخواهند داشت. برای بارگزاری فایل کافیست ابتدا روی دکمه Brows  My Computer کلیک نموده و سپس، از پنجره باز شده فایل مورد نظر خود را انتخاب نماييد. فایلهای مورد قبول در این قسمت، pdf ، فلش و …….. می باشد. فايلهاي پاورپوينت و وورد در صورت داشتن مطالب فارسي ممكن است در نمايش اين قسمت به مشكل بخورند. لذا پيشنهاد مي شود اين فايل ها را در نرم افزار مربوطه قبلا تبديل به  pdf كرده باشيد.

Board White Share: بــا کلیــک بــر روی ایــن گزینه پنجــره ای بصورت شکل زیر باز خواهد شد . ایــن محیــط تقریبا مشــابه نرم افــزار Paint در وینــدوز بوده و شــما میتوانید با اســتفاده از مــوس، قلــم نوری یــا Touchpad به نوشــتن در آن بپردازیــد. متــن نوشــته شــده در  محیــط  Whiteboard بصورت همزمــان بــرای دانشجویان نمایش داده میشود.

Whiteboar

 Notes:

از ایــن گزینــه برای قرار دادن یک متن ثابت و قابل ویرایش همچون اطلاعیه تأخیر در برگزاری کلاس، برگزاری آزمون یا کوئیز و… در کلاس مجازی استفاده می شود.

(Notes Pod) جهت قرار دادن یک متن قابل ویرایش در کلاس

Attendees  :

درصورت فعال بودن این گزینه لیست افراد حاضر در کلاس، در pod مخصوص به خود نمایش داده میشود.

جهت نمایش لیست افراد حاضر در کلاس

Video  : (با توجه به محدوديتهاي پهناي باند توصيه مي گردد استفاده نشود)

جهت نمایش تصویر استاد استفاده میشود ( برای استفاده از این امکان، داشتن وب کم فعال ضروری است( جهت فعال نمودن تصویر خود در کلاس بصورت زیر عمل کنید:

۱ .ابتدا از اتصال صحیح وب کم به رایانه خود، اطمینان حاصل کنید.

۲ .درصورت عدم وجود Pod ویدئو، نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.

۳ .در وسط صفحه ی این Pod روی دکمه My Start Webcam  کلیک کنید.

جهت نمایش تصویر زنده استاد در کلاس

درصورت نمایش صفحه زیر ابتدا روی دکمه Allow و سپس بر روی دکمه Close کلیک کنید.

پنجره تنظیمات فلش پلیر

بخاطر داشته باشید تا این لحظه فقط دوربین فعال شده ولی هیچ یک از کاربران تصاویر ارسالی وب کم شما را نخواهند دید. جهت ارسال تصویر به سایر کاربران روی دکمه  Start Sharing  کلیک کنید.

Pod Vide

همچنين برای قطع ارســال تصویر به کاربران، بايد روی دکمه  My Webcam Stop (دکمه شــماره ۱) کلیک نماييد. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی دکمه Pause( دکمه شماره ۲ ) ارسال تصویر را بصورت موقت متوقف نمائید. در این وضعیت، سایر کاربران تصویر شما را بصورت یک عکس ثابت خواهند دید.

Pod Video

توجه داشته باشید که ارسال مداوم تصویر ممکن است موجب كاهش بیش از اندازه پهنای باند شده، قطع صدا و افت کیفیت کلاس را در پی داشته باشد. لذا در صورت اعتراض دانشجويان به قطع صدا ابتدا تصوير خود را متوقف كنيد همچنين با توجه به اينكه ارسال تصاوير اجباري نيست، براي رعايت نكات امنيتي توصيه مي گردد هميشه روي لنز دوربين لپ تاپ با يك چسب پوشانده شده باشد.

   Chat :

جهت برقراری ارتباط نوشتاری بین افراد کلاس از این امکان استفاده میشود

جهت نوشتن مطلب در قسمت  Chat:

: ۱ متــن مــورد نظــر خــود را در کادر مخصوص وارد نمائید (شماره ۱)

۲  : کلید Enter را فشــار دهید یا برروی دکمه ارسال کلیک کنید. (شماره ۲ )

۳ : جهــت ارســال یــک متــن بصورت خصوصــی، ابتــدا بوســیله موس، نــام فرد مورد نظــر خــود در لیســت Attendees  )شماره۳ ) انتخاب نموده و سپس روی گزینه Start Private Chat کلیــک کنید. با این کار tab جدیدی در قسمت پائینی Pod چت اضافه خواهد شد. که متن موجود در آن فقط برای شما و فرد مورد نظر نمایش داده  می شود.

 Files:

جهت بارگذاری فایل در کلاس و دانلود مستقیم توسط سایر افراد حاضر در کلاس میتوانید از این امکان استفاده کنید

Pod Files

جهت بارگذاری فایل در کلاس بصورت زیر عمل کنید :

۱ .در این Pod ،ابتدا روی دکمه Upload File  کلیک کنید. پنجره ای بصورت شکل زیر نمایش داده خواهد شد.

پنجره انتخاب فایل

۲ .در پنجره فوق بر روی دکمه Browse My Computer کلیک نموده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منوی: Audio

این منو تنها دارای دو امکان ســاده به شــرح زیر میباشد که جهت اداره آسانتر کلاس الکترونیکی از لحاظ امکانات صوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

. Microphone Rights For Participants

درصورت کلیک بر روی این گزینه، امکان استفاده از میکروفن، برای همه دانشجویان بصورت یکجا فعال میشود. در نظر داشته باشيد در صورت فعال نمودن اين گزينه، بار ترافيكي افزايش خواهد يافت. همچنين در صورتي كه شنوندگان برخي نكات را رعايت ننمايند احتمال اكو شدن صدا در كلاس بالا مي رود.

Enable Single Speaker Mode

درصورت کلیک بر روی این گزینه، امکان استفاده از میکروفن، در آن واحد، تنها برای یک نفر فعال خواهد بود.

پايان كلاس:

پس از پایان یافتن کلاس، با کلیک بر روی  گزینه End meeting از منوی Meeting ،جلســه خاتمه یافته و ارتباط همه حاضرین با کلاس مجازي قطع می شود.

قابل توجه اساتيد ارجمند: به محض ورود، ضبط خودكار كلاس فعال خواهد شد و تا زماني كه پايان كلاس را اعلام بفرماييد ادامه خواهد داشت كه بعدا اين فايلها جهت مشاهده قابل دسترسي خواهد بود.

      

راهنمای کار با نرم‌افزار

در این صفحه که بلافاصله پس از ورود به محیط کلاس مجازی به آن دسترســی خواهید داشــت تمام امکانات محیط کلاس مجازی موجود می باشد. در تصویر زیر نمای کلی این صفحه نشان داده شده است.

صفحه اصلی کلاس مجازی

 همانگونه که در تصویر مشاهده مي فرماييد، صفحه اصلی کلاس مجازی از  ۵قسمت اصلی بصورت زیر تشکیل شده است.

  • بخش۱: جهت نمایش محتواهای مورد نظر استاد به شرکت کنندگان دانشجویان
  • بخش۲ : جهت فعال نمودن اسپيكر
  • بخش ۳: جهت مشاهده تصوير استاد
  • بخش۴: جهت نمایش لیست حاضرین در کلاس
  • بخش ۵: جهت ارتباط نوشتاری بین حاضرین در کلاس و استاد

منوی Meeting:

دانشجويان در این منو تنها به گزینه زیر نیاز دارند:

  • Wizard Setup Audioجهت بررسی عملکرد صحیح هدست/ اسپیکر و میکروفن

    SetupWizard  Audio    

  جهت بررســی عملکرد صحیح هدســت / اســپیکر و میکروفن متصل به رایانه خود در کلاس مجازی، ابتدا روی این گزینه کلیک کنید . پنجره ای بصورت شکل زیر نشان داده خواهد شد. در پنجره جدید بر روی دکمه Next   کلیک کنید.

پنجره تنظیمات صدا / صفحه اول

در پنجره بعد روی دکمه (Play Sound) کلیک نموده و در صورت شــنیدن صدای موزیک از اســپیکر/ هدســت و اطمینان از عملکرد صحیح آن روی دکمه Next کلیک کنید، در غیر اینصورت تنظیمات مربوط به خروجی صدا را در رایانه خود بررسی کنید.

پنجره تنظیمات صدا / صفحه تست پخش صدا

در پنجره بعدی، شــما باید تنظیمات مربوط به میکروفن خود را بررســی نمائید. بدین منظور با کلیک بر روی قســمت مربوطه و انتخاب میکروفن مورد نظر خود از بین میکروفن های متصل به سیستم (درصورت وجود چند میکروفن روی سیستم) روی دکمه Next کلیک کنید.

پنجره تنظیمات صدا ( صفحه انتخاب میکروفن)

در پنجره بعدی با کلیک بر روی دکمه Record پنجره کوچک دیگری نمایش داده خواهد شد که اجازه استفاده نرم افزار از میکروفن را تعیین میکند، در این پنجره روی دکمه Allow کلیک کنید تا ضبط صدا از طریق میکروفن آغاز شود. سپس روی دکمه شماره ۱( مطابق تصویر زیر) کلیک کنید تا ضبط صدا متوقف شــود. ســپس روی دکمه Play Recording  کلیک نمائید تا صدای ضبط شــده پخش شود.  در صورت عملکرد صحیح روی دکمه Next کلیک نمائید و در غیر اینصورت تنظیمات مربوط به میکروفن را در رایانه خود چک کنید.

پنجره تنظیمات صدا

در پنجره بعدی با کلیک بر روی  دکمه  Test Silence و سپس کلیک بر روی دکمه Next به بخش پایانی تنظیمات صدا می رسیم.

پنجره تنظیمات صدا

در پنجره نهایی این بخش یک سری اطلاعات کلی از وضعیت تنظیمات صدا به شما نمایش داده خواهد شد.

پنجره تنظیمات صدا

Raise hand  :

براي استفاده از اين امكان ( اجازه گرفتن و دسترسي ميكروفن) مي بايست مراحل زير تست شود:

  • ابتدا روي آدمك نوار بالاي صفحه كليك كنيد.
  • پس از تأييد استاد و دادن دسترسي ميكروفن از سوي ايشان، گزينه ميكروفن در منوي بالاي صفحه نمايش داده مي شود كه بعد از كليك روي آن به حالت سبز رنگ درخواهد آمد.

لازم به ذكر است قبل از فعال كردن ميكروفن بايد از صحت تنظيمات ميكروفن داخل منوي sound در داخل Control Panel ويندوز اطمينان حاصل كنيد كه در ذيل روش صحيح تنظيمات نمايش داده خواهد شد.

مرحله اول:

مرحله دوم:

مرحله سوم:

Attendees   :

درصورت فعال بودن این گزینه لیست افراد حاضر در کلاس، در pod مخصوص به خود نمایش داده می شود.

جهت نمایش لیست افراد حاضر در کلاس

File:

در اين قسمت مي توانيد فايل هاي بارگذاري شده استاد را دانلود نماييد. بدين ترتيب كه بر روي فايل مورد نظر كليك كرده و گزينه دانلود را بزنيد.

Video  : (با توجه به محدوديتهاي پهناي باند توصيه مي گردد استفاده نشود)

جهت نمایش تصویر استاد در کلاس استفاده میشود ( برای استفاده از این امکان، داشتن وب کم فعال ضروری است) .درصورت نمایش صفحه زیر ابتدا روی دکمه Allow و سپس بر روی دکمه Close کلیک کنید.

پنجره تنظیمات فلش پلیر

   Chat :

جهت برقراری ارتباط نوشتاری بین افراد کلاس از این امکان استفاده میشود

 جهت نوشتن مطلب در قسمت  Chat:

: ۱ متــن مــورد نظــر خــود را در کادر مخصوص وارد نمائید (شماره ۱)

۲  : کلید Enter را فشــار دهید یا برروی دکمه ارسال کلیک کنید. (شماره ۲)

 ۳ : جهــت ارســال یــک متــن بصورت خصوصــی، ابتــدا بوســیله موس، نــام فرد مورد نظــر خــود در لیســت Attendees  )شماره۳ ) انتخاب نموده و سپس روی گزینه Start Private Chat کلیــک کنید. با این کار tab جدیدی در قسمت پائینی Pod چت اضافه خواهد شد. که متن موجود در آن فقط برای شما و فرد مورد نظر نمایش داده  می شود.

پنجره انتخاب فایل

پایان کلاس:

در صورت پايان كلاس و بستن كلاس توسط استاد شما نيز از كلاس خارج خواهيد شد.

از سمت راست منوی کاربری گزینه سرویس را انتخاب کرده، در قسمت پایین صفحه در مقابل هر کلاس گزینه ورود را بزنید.

از سمت راست منوی کاربری گزینه سرویس را انتخاب کرده، در قسمت پایین صفحه در مقابل هر کلاس گزینه ویرایش را بزنید.

از سمت راست منوی کاربری گزینه سرویس را انتخاب کرده، در قسمت پایین صفحه در مقابل هر کلاس گزینه گزارش را انتخاب کنید. از این قسمت می توانید آدرس کلاس را کپی کرده و در اختیار کاربران قرار دهید.

از سمت راست منوی کاربری گزینه سرویس را انتخاب کرده، در قسمت بالای صفحه روی گزینه تمدید کلیک نمایید.

 

   از سمت راست منوی کاربری گزینه کاربران را انتخاب کرده، از این قسمت می توانید کاربر جدید ایجاد و به کلاس مورد نظر اضافه نمایید و یا کاربر مورد نظر را غیر فعال نمایید.

 

منظور از نفر همزمان ماهیانه این است که چند نفر از سرویس مورد نظر به صورت زمان نامحدود می توانند در یک ماه استفاده کنند. برای مثال در پنل ۲۰۰ نفر همزمان ماهیانه، مجموعا ۲۰۰ نفر در یک ماه می توانند از اشتراک مورد نظر استفاده کنند.

اگر در طول مدت زمان اشتراک نتوانید از تمام ظرفیت نفرات سرویس خود استفاده کنید. کاربران موجود غیر فعال می شوند و باید سرویس را مجددا برای دوره زمانی بعد تمدید نمایید.

سرعت مناسب اینترنت برای شرکت در کلاس ۲mb می‌باشد.

 

تمام افرادی که به اینترنت مناسب دسترسی دارند می‌توانند از هر مکانی در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

یک دستگاه رایانه، موبایل یا تبلت به همراه اینترنت مناسب نیاز است. در صورت برقراری ارتباط دو طرفه می بایست از هدست یا وبکم استفاده نمایید.

 

بله با توجه به انتخاب ظرفیت نفرات مورد نظر می توانید کلاس همزمان برگزار نمایید. برای مثال اگر پنل ۱۰۰ کاربر همزمان ماهیانه را انتخاب کردید میتوانید دو کلاس ۲۵ نفره و یک کلاس ۵۰ نفره به صورت همزمان برگزار نمایید.

 

بله همانند کلاس‌های حضوری امکان پرسش و پاسخ از طریق صوتی و یا چت بین مدرس و دانشجو وجود دارد.

در بخش افزودن اتاق ها با زدن تيك كاربران مهمان، به راحتي مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

 

متناسب با سرویسی که تهیه نمودید می‌توانید در کلاس کاربر داشته باشید.

وبينار، كارگاه، كنفرانس، جلسات درو سازماني، جلسات برون سازماني  سراسري و …

 

  همان امكانات برگزاري كلاس كفايت مي كند.

 

 

خير. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از سرویس خود استفاده نمایید.

تيم پشتيباني متخصص ما در زمان برگزاري كلاس و حتي قبل و بعد آن آماده  كمك به شما در برگزاري هر چه بهتر رويدادهايتان مي باشند. برای این منظور می‌توانید با شماره ۴۲۸۶۳۳۷۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.